top of page
Search

🌻Ekodiskusia s Nikoletou Kováčovou 🌻

Ahoj!

Už 23.3 sa uskutoční naša prvá tohtoročná eko-diskusia. Našou hosťkou bude Nikoleta Kováčová.

Scrolluj nižšie a dostaneš sa aj k samotným prihlasovacím údajom na diskusiu!

Nikoleta Kováčová


Ahojte! O Surovej dcérke

Volám sa Nikoleta Kováčová a môžete ma volať Surová dcérka. Od októbra 2013 som vegánka. Začala som skrz raw stravu, preto mi tu zostal aj prívlastok “surová”. Teraz sa na youtube a blogu venujeme hlavne etickému vegánstvu, rastlinným receptom a netestovanej kozmetike. Nájdete u nás aj veľa raw receptov, ktoré vytvorila aj moja mama. Ona je veľký šéf na všetko sladké a ja zase na kecanie o vegánskom živote a experimenty s Ázijskou kuchyňou.



Ako sa dostať na diskusiu?

Kde budeme komunikovať?

Zoom:

Topic: Diskusia: Zelená Škola a Nikoleta Kováčová Time: Mar 23, 2021 04:00 PM Budapest

Meeting ID: 844 0514 8971 Passcode: Em643P


Počas diskusie budeme narábať so slidom!

cez slido budete môcť pokladať dodatočné otázky a spravíme tak diskusiu interaktívnejšou...

Nájdete ho aj s #ekodiskusia - slido.com

Tešíme sa na teba už o 16!

Kolégium ZŠ


39 views0 comments
bottom of page